Türkiye gezegenine isim arıyor

Türkiye gezegenine isim arıyor

Uluslararası Astronomi Birliğinin 100. kuruluş yıl dönümü kapsamında Türkiye, kendisine verilen WASP-52 kodlu yıldıza ve yörüngesindeki gezegene isim verecek.

Muğla'da 2 bin yıllık 'fiyat listesi' bulundu

Muğla'da 2 bin yıllık 'fiyat listesi' bulundu

Muğla'nın Yatağan ilçesindeki bulunan 2 bin yıllık meclis duvarlarında, Roma Dönemi'nde satılan tüm ürünler ile verilen hizmetlerinin karşılığının yazdığı ortaya çıktı. 19 yıl önce bulunan duvardaki yazılar arkeologlar tarafından yeni çözülünce üstünde 2 bin yıllık fiyat listesi olduğu anlaşıldı.

Siirt'te yeni bir bitki türü keşfedildi

Siirt'te yeni bir bitki türü keşfedildi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi (YYÜ) Eğitim Fakültesi Biyoloji Anabilim Dalı Araştırma Görevlisi Mehmet Fırat, Siirt'te yeni bir bitki türü keşfederek bilim dünyasına tanıttı.

Rus uzmanlar Türkiye'nin milli uçak hamlesini yorumladı: Ankara, Washigton'un kontrolü altından çıkmak istiyor
Buluşlar

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'ın "Milli uçağımızı 2023'te hangardan çıkarıyoruz, 2026'da göklerde görmek nasip olacak" açıklamasını değerlendiren Rus uzmanlar, Türkiye'nin kendi savaş uçaklarını üreterek, ABD'ye olan bağımlılığı azaltmak, sanayiyi kalkındırma çalışmalarına ivme kazandırmak ve yeni istihdam yaratmak istediğini belirtti.

Bölüm Manşetleri

Öne Çıkanlar

Para transferinde Twitter dönemi
İnternet

Para transferinde Twitter dönemi

Mikro blog Twitter üzerinden para gönderme servisi kullanıma sunuluyor. Bir Fransız bankası ile işbirliği yapan şirket, Twitter mesajları ile para gönderme hizmeti vermeye hazırlanıyor.